Strona główna

Pytania i odpowiedzi

Czy aplikacja Ratuję Jedzenie jest darmowa?

keyboard_arrow_down

Aplikacja Ratuję Jedzenie jest darmowa dla konsumentów. Punkty usługowe (tj. sklepy, piekarnie, restauracje) po darmowym okresie próbnym, mogą korzystać z aplikacji odpłatnie.

Czy w aplikacji Ratuję Jedzenie płacę za jedzenie, które chcę uratować?

keyboard_arrow_down

W aplikacji Ratuję Jedzenie klient nie płaci za produkty. W ramach aplikacji Klient deklaruje, że chce uratować wybrany produkt. Płatność odbywa się bezpośrednio w punkcie usługowym.

Czy jedzenie, które wybrałam/em w aplikacji do uratowania czeka na mnie zarezerwowane w punkcie usługowym?

keyboard_arrow_down

Ratuję Jedzenie nie daje gwarancji dostępności produktu w punkcie usługowym. Monitorujemy natomiast dostępność produktów w aplikacji. Jeśli liczba użytkowników którzy zadeklarowali chęć uratowania danego produktu jest równa liczbie dostępnych sztuk tego produktu, to w takiej sytuacji oferta w aplikacji przestaje być aktywna. 

Czy mogę samodzielnie wybrać kategorię punktów usługowych, z których chcę otrzymywać oferty?

keyboard_arrow_down

Tak, aplikacja umożliwia filtrowanie punktów usługowych wg. takich kategorii jak piekarnie, sklepy oraz restauracje. Dodatkowo użytkownik może zaznaczyć punkt usługowy jako swój ulubiony, klikając przy jego nazwie ikonę serca.Wówczas użytkownik będzie otrzymywał powiadomienia, gdy dany punkt doda nowy produkt do uratowania.

Jak często w aplikacji pojawiają się nowe oferty?

keyboard_arrow_down

Aplikacja na bieżąco publikuje oferty udostępniane przez punkty usługowe.

W jakim czasie powinienem odebrać produkt, który chcę uratować?

keyboard_arrow_down

Ratuję Jedzenie nie daje gwarancji dostępności produktu w punkcie usługowym dlatego rekomendujemy, aby produkty zadeklarowane do uratowania odbierać tak szybko jak to tylko możliwe :) Produkt może bowiem być kupiony przez innego klienta, który zjawi się w sklepie wcześniej. 

Jak mogę przeglądać oferty jedzenia do uratowania w mojej okolicy?

keyboard_arrow_down

Należy zezwolić w aplikacji na udostępnienie swojej bieżącej lokalizacji i wówczas będą wyświetlane tylko oferty w promieniu 30 km. Jeśli użytkownik nie udostępni bieżącej lokalizacji wówczas aplikacja wyświetlać będzie wszystkie aktualnie dostępne produkty do uratowania. 

Masz jeszcze pytania? Napisz do nas: kontakt@ratujejedzenie.pl